Pages

Followers

Wednesday 11 January 2012

frizzy frenzy~~

Posted by yuriz at 12:48
korng tau apa maksud tittle diatas??hahhaa..its mean PIZZA TIME..hahahahha...
asyik tertangguh jer nk mgupdate n3 nie..huhu..mcm mn x tertngguh kalo asyik duk main game jer kn..hahaha..
ok..sempena kesygan aku blk dr raub nie..so aku pn msk la pizza+mushroom soup+garlic bread+salad..lgpn pn aku da janji ngn umi oppa nak bt pizza utknye..hehe..janji dh tertunai..so lega la ckit...
upacara sgt memuaskan wlpn kelam kabut sedikit krn oppa puji sedap..hahahahahha..tu yg pntng..

 mushroom soup~beli yg segere jer
 pizza..ikot resepi sndr sbb k.long xangkat call time bt nie..aishh

 loving couple~~yeehaaa
 sikit2 jer masak..hehe
 the judges
 my oppa kesygan..hehhe
 garlic bread ambik rspi kat blog http://fromintankitchen.blogspot.com/ 
Caesar salad..xckp masa..so xbape nk jd sgt la..resepi kat blog "table for 2..or more"
lupa nama hak milik resepi nie..hehe..sori~ 


p/s: rajin aku hupdate n3 arini..dua n3 tu aku post..caya la..

0 comments:

Post a Comment