Pages

Followers

Saturday 28 January 2012

family day yg xbape nak syok..hahahaha

Posted by yuriz at 12:29
why why n why family day nie smakin memborin kn?sebab....agenda sama jer..perjmpaan tahunan sama jer..xtvt sama jer..n penat sama jer xda luar biasa..hahahahha
disebabkan marin family day dbuat kat my house..so aku penat sdikit..kena mngemas..kena mask..kena layan ..kena mngemas blk..yg bestnye belah mlm tu ktorng smbt bday khalif...bbq n red velvet cheese cake..best syiok..tp acara nie hnye fmly aku n mak cik2 n pakcik2 aku belah umi jer..hehehe
hormon bdn aku xbape nak stabil sbb fariz xleh blk..xbjumpe la kan..tp aku set kan mind aku "utamakan yg utama". tue pn lepas bt dia terkilan ngn aku..hehhe..soryy syg..~~ n nopal(ank buah ksygan) yg tetiba leh demam plak time2 nk g bercuti nih..sume duk runsing sbb takot kena cancel plan..tp aku tetap akn pegi..hahaha..umi n ayah la kesian..sbb kalo nopal xbaik jgk..abg ipar aku xbg k.lah bwk nopal g bercuti..secara otomatiknye umi n ayah xpegi jgk la..sbb xckp kete..huhuhu..mcm mn ea..emmmm
sume benda nie mmbuatkan aku moody n sume benda serba xkena...last2 aku bt2 gembira sbb xnak mmburuk kn lagi keadaan....

sume org duk tnye nape kurus sgt skang nie....aishh...mn la aku tahu..huh


p/s: bercuti..bercuti..yeeaaa yeaa

1 comments:

Papa-NtiQ on 1 February 2012 at 22:01 said...

Hi yuriz...tengok kan intro profile menarik sebab anak2 saya nih suka laaaaa korean songs...kat astro ada ONE HD..melekat!!...sampai beli dictionary korea ish ish ish...bolih la geng ngan Yuriz kan hehehe.....just to say hello!! c ya...kalu suka makan then follow la blog saya ye kat www.blogmakanbest.blogspot.com
sya klu gi kota bharu wajib makan kat yati ayam percik hehehe kat berek12 kan...nasi berlauk sebelah pasar lama tu....hmm dulu study kat SIC fhehe..memoriessss...eh jgn lupa follow jer blog saya...c ya

Post a Comment