Pages

Followers

Tuesday 5 April 2011

MiHAS oh MIHAS

Posted by yuriz at 22:18
2 hari lepas.. aku agak xcited sbb aku dtrime utk join big event utk MIHAS..sesiapa xtau sila google yer..wlpn as registration staff for MIHAS..aku mmg teruja gler...bsemangat nie pegi training...dh la ssh payah cr company smart reg 2...duit pn abis byk jugak la..sbb pegi ngn teksi kn..beli kasut n bju lg..tp 2 sume xpntng..asalkan aku dpt join this event..
Tetapi tetiba impian ku hampir hancur bila dpt msg dr jaflin..
"hey guys..the MIHAS job will only confirm with u all on 6 april(if hav extra counter)..pls wait for inform on tat day..will inform immediately once get the reply frm organiser..tq so much""

 nmpk sedih x?..hahhaha

aku rasa..aku rasa...emmmm...frust bila dpt msg mcm 2..waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
tp still ada harapan lg kn...tunggu je la esk...
dh siap pinjam blazer lg ngn puan atiqah...(kwn fariz)hehehe..aku g raub 2 semata2 pegi ambik blazer 2...
seb bek raub 2 xda la jauh sgt..plg lama pn duk je ats bus 2 2jam..hahahaha
mlm 2 mkn secret recipe..hehehe.. 2 saja dh abis rm50 je utk aku..adoiyaaa... 2 belom tambahan lg 2..emmm
byk la abiskan duit dia..emm rs bersalah pn ada...
ooo..pg td my ayah call..dia tgh tunggu kedai bkk utk g shoping..hahaha...alhamdulillah umi n ayah sht dsana..tiap2 hari call sume anak2 dia kat mesia nie..hahaha..carikan jubah utk AKU?? n fariz...fariz mmg nak jubah..tp aku??err err..hahahha
xsabar nk tunggu ayah balik...hehehe..nt fariz akn dtg umah..lallalallaa


p/s: semakin ramai la org yg aku xkenal add aku kat fb..XSUKE!!!!

2 comments:

Unknown on 5 April 2011 at 23:52 said...

emm..okay. sy agak kurang fhm ape yg nak disampaikan disini.tp ape2 pun semoga sentiasa ceria. ^___^

yuriz on 6 April 2011 at 19:22 said...

hahahhaa..xpaham ea..agak la xpaham bila bc balik..hahahha..
apa yg aku tulis nie..wakakkaa

Post a Comment