Pages

Followers

Wednesday 6 April 2011

coporate social responsibility department

Posted by yuriz at 20:35
31 march 2011..last day aku kat PNB...CSR Department..so da la jamuan n posing2 skit..heheh..
sempat la aku ambik pics ngn staff2 kat csr 2..rs agak sdih bila nk tinggalkn dorng..tp happy 2 byk la..hahaha
kat dept csr just aku n suri je dh abis training...dak praktikal lain lom abis lg..
aku hnye upload staff2 yg aku suke je..hehehe
 aku+abg is+suri
abg is..sy tau sy n suri pendek..so jgn la bt mcm 2..hahahha..abg is kalo tgk dia msti akn ckp dia bkn mesra alam..tp kalo dh bergaul ngn dia..mmg best wlpn gurauan  dia agak kasar..hahahha..bg aku abg is sgt baik n byk bagi nasihat kat kami..keje msti cpt..hahhaa...suka mkn smbil berdiri n bg alasan mcm2..hahaha
dia jugak sorng referee n slalu pegi overseas..photographer smbilan jugak..sm ngn abg halim..
 bersama k.gie...yg sporting n baik..tp jgn bt dia marah..hahahaha
k.maz..wlpn dia just admin je..tp dia la pnyelamat ktorng...n k.maz msk BEST!
aku+en.alias+abg halim+suri
en.alias yg sgt bijak..to me la...pabila dizkas sm2 ngn dia n abg is regarding our project..aku msti teruja ngn idea n cr dia dptkn idea..waaooohhh..coolll beb..trasa dr ini kerdil je...mcm sume ada dlm kpala otak dia je..hahhaa..aku sgt mngagumi en.alias...dia adalah best student kat U (dean list) mn ntah..hahhaa
abg halim....wlpn dia bkn csr geng..abg halim dr EDD ..tp dia sgt kamcing ngn ktorng..haha..kalo mkn skali ngn dia..msti dia akn banje ktorng..smpai kami trase malu nk mkn skali..hahahha...dia xsuka ckp lucah yg terlampau spt rkn sekerjanye yg lain..hahhaha..dia seorng yg cool bersama ngn kameranye..seorng photographer sambilan..(blh kontek sy if nak dptkn khidmat dia ye)..dan tgh bt master dlm undang2 (civil&syariah)..anda boleh dapatkn khidmat dr abg halim..tp xtau la free ke x..hahahha

bersama geng2 di csr...

dijah+ika+me+suri
sume 2 dak praktikal..aku n suri je dak KPT-PNB...dorng sume baik2 n sporting..
aus+me+suri
aus pn dak praktikal gak..tgh blaja2 ambik gamba..sifu nye abg halim..hahhaha..kamera dia la yg slalu jd mangsa kami..penuh ngn gamba ktorng jer..haha

sekian terima kasih


p/s: rindu kat korng sumer...huhuhu

0 comments:

Post a Comment