Pages

Followers

Tuesday 24 March 2015

Big Dreams

Posted by yuriz at 02:41
March...agak penat sikit..nape? sbb my son xsht...seminggu lebih gak dia batuk2 n demam.. as a mom xleh duk diam la bila baby sakit..tido mlm pn xlena..sian tgk dia...now mama dia lak ni sakit2 badan..hahhaa..harap2 xdemam la..takot jangkit kat baby lak...doc2 ckp baby oremature cepat sangat kena virus sbb sistem imun xkuat..huhu..

Skang ni aku dh jadi suri rumah sepenuh masa...wlpn ambik masa untuk membiasakan diri ngn keadaan x keje..hahha..agak penat jg baby..yela 1st baby..xda pengalaman byk..hahhaa..tp syok  bila tgk anak gelak, nanges, bcakap2 ngn kite wlpn xtau apa pn dia ckp..hahha..rasa penat terus hilang bila tgk dia tido dgn lena..senyum..auuww..x tergamba perasaan tue...

u're my big hero dear...

disebabkan dh xkeje...so tgh berusaha untuk menambah pendapatan fmly kecik aku ni..so memulakan operasi business online kat fb, ig..hahhaa mn2 medium yg blh aku buat bisness la..yela nk harapkn gaji hubby je..kesian lak kat dia..bkn aku x bersyukur...sgt2 bsyukr dgn rezeki yg diberi..cuma mahu meringankan beban en.somi...lebih2 lg aku ni suka shopping online..hahaha...skang ada baby..menjadi2 la beli brg utk baby..kahkahkah

1st bisnss online aku azie..mnjadi agent utk tudung dia..agak slow, yela 1st time bsnss kn..xtau pape..tp still bjalan lg...

2nd bsnss pn tudung gak...tp yg ni aku jadi Stokis untuk Raudhah.my..tudung2 dia cantik habaq ang...kalau aku tau mmg aku pakai tudung dia ms aku kawen dlu..hahaha...melepas.. sesapa berminat boleh la cek my FB https://www.facebook.com/yuthmirul.hidayah & my ig @YUTHMIRUL

3rd bsnss jual kacang...kacang bes tau..OVEN BAKED NUT..yg ni partner ngn my big sister..hehe

4th bsnss kain saree...yg ni bakal dilancarkan..hehe..yg ni aku jd dropship jer...

banyaknye perancangan...insyaALLAH dipermudahkan segalanye...






p/s: aku bukan insan yg sempurna... Ahmad Isyraf is my everything...

0 comments:

Post a Comment