Pages

Followers

Monday 29 July 2013

Single..untuk beberapa hari lagi

Posted by yuriz at 00:34
the above matter refers... aceehhh skema tuh ayat sejak keje lawyer firm nih...hahhaha
sebulan dua ni agak penat sbb duk kejar masa utk siapkan sume keje aku sblom aku bercuti panjang utk KAWEN lerrrr!!! smpai kadang2 aku xda masa pn nk pikir psl wedding aku...ari sbtu pn aku keje,,fariz pn ckp aku workaholic...sbnrnye x pn...aku mmg stress nk siapkn sume keje dlm satu masa..hahahha
stress fikir psl duit lg...stress nk shopping lg..hahahha
tp arini agak sonok sbb dpt kua ngn mmbe aku yg agak lama dh xjmpe..heheh tentu la farra n arfeng...xda dh mmbe aku yg lain kot..kahkahkah...ktorng bbuka kat sushi king je td..mkn slow2 sbb feng smpai lewat dr lipis..jemm wooo... mkn smbil gelak2..pastu duk cite time kat penang dlu....pastu shopping ckit2..hahha...lps tu jeles ngn farra sbb dia dpt bf muda...kahkahkahkah..gelak jer memanjang...xperlu nak igt keje yg bertimbun timbun...ahhh best nye skali skala dpt kuar ngn mmbe kan...bkn slalu pn..dorng ajak kua bsama sblom aku jadi bini org...nt dh ssh dh nak lepak2 mcm tu..hehhee...katanye mereka.
Duit habis tp hati senang..hahahha


p/s: bersedekah la selagi mampu...sbb balasan dari ALLAH lagi x ternilai banyaknye...

0 comments:

Post a Comment