Pages

Followers

Thursday 13 December 2012

sedih aku!

Posted by yuriz at 01:12
sedih aku jadi gini..huhu
sedih bila ckp aku xbsungguh2 cr keje...sedih sedih....
dh byk dh resume aku anta...dh byk dh clik "apply "...tp nak bt mcm mn blom ada balasan utk hadir interview..emmmm..sabar duhai hati....
rasa mcm nk duk dlm gua pn ada bila bncng psl keje nie...xyah aku bsemuka ngn sume org..stress wooo
korng apa tau sbb korng xmngalaminye sndr...hukhukhuk


p/s: kita kena yakin rezeki itu datang dr ALLAH S.W.T.....rezeki ada dimana2 ..yg penting sabar,usaha dan doa...insyaALLAH..semoga ALLAH mmpermudahkan aku mndpt keje..aminnn

3 comments:

~Wawa Waheeda~ on 18 December 2012 at 09:07 said...

berusaha yuth!!
btw, mybe try polish skali lagi resume tgk..
all the best!!

Unknown on 20 December 2012 at 15:16 said...

bila kita ditimpa musibah (x kisah la apa benda pun include xdpt keje lagi) bukan saja2 Allah taala bagi kat kita..
Allah taala nak suh kita selalu sabar & solat..
Insyaallah akan datang rezeki tu cuma lambat or cepat tu je..
"senyum itu sgt indah & cantik..so jangan lupa senyum"

yuriz on 30 December 2012 at 23:02 said...

hoho...tq kekawan....huhu

Post a Comment